Bort med alla vinterytterklädertorsdg!!

Gjorde rycket som jag har gått och längtat efter, STÄDA BORT ALLA VINTERYTTERKLÄDER!!! Okey tjejorna fick behålla varsin jacka, mössa och vantar. Lite vemodigt att plocka bort Matildas grejor för nu vet jag, aldrig mer små söta babykläder. Tiden gick så fort att jag nästan missade att hämta Isabell på dagis, men jag hann i tid.

När jag hämtade henne ville hon inte alls åka hem, "mamma kan vi inte åka och hälsa på någon, vi kan väl åka till Zoé eller åka och köpa något eller hälsa på farmor och farfar eller mormor i Landskrona eller Lukas". Stackars tjej hon ville vad som helst utan att åka hem så det blev farmor och farfar. Ganska bra för mig för jag hade planerat lite städning, nu slapp jag det. Tyvärr väntar städningen på mig tills imorgon :-(  

Stannade hos farmor och farfar till lite i fyra, sen hem för att laga middag. Blev pasta Carbonara, det är rätt mumsigt. Efter middagen blev det dusch för Isabell och Robban. Idag ville Isabell inte alls ha blöja på sig när hon skulle sova, så i natt är första natten utan blöja, hoppas att det går bra!!! När jag skickade henne att kissa tredje gången efter vällingen så sa hon "men mamma! ska jag kissa nu igen" :-) men där kom kiss alla tre gånger. Lycka till Isabell, skönt att slippa varm blöja nu när det börjar bli så varmt i sovrummet.

Nu ska jag lägga mig och slappa på soffan, hur många minuter tror Ni att det tar innan jag somnar :-)

Ses imorgon!!! Kramar från mig till mina bloggläsare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0