Fredag!!

Fredag!! Isabell var på dagis idag fast det var fredag. Hon blev så glad när jag sa att hon fick åka dit! Jag skulle egentligen passat på och städa men vet Ni vad? Jag pallade inte. Det blev en maskin tvätt sen kom min mamma det var mycket trevligare än att städa tycker jag. Mormor va med och hämtade Isabell på dagis, gissa om hon blev glad!!!! När vi kom hem fikade vi sen gjorde vi Påarps alla lekplatser. Först va vi på Flybjärsvägens lekis, sen på kullarna och sist men dock inte minst skolans lekplats, den är superfin!!! Vilket lovely väder, me love!!!!!!! På kvällen blev det grillad korv. Gött det är att bo i hus!!!!



Bellebus i fullgång!!!!


Gungeli gung!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0