Lördag!

Idag var jag shoppingsugen!!! Robban och hans far skulle fixa bräder så vi kan få staket och grind för källartrappen så att inte barnen står på huvudet ner där, riktigt rälig stentrappa é det. Då passade jag, barnen och farmor på att köra till Väla och Ikea!! Fick tag i lite kläder så jag känner mig nöjd, för i dag i alla fall :-). Tack snälla farmor för den goda middagen på Väla säger jag och Isabell. "Tallriksmodellen" till Isabell och Enchiladas till mig och farmor. När vi varit på Väla gick vi in på Ikea. Jag behövde lite grejor där. Jag hittade även en rätt bra "grej" som man hänger handdukar på i badrummet, har lite kasst med plats för badlakanen på ovanvåningen.

Dagens inköp!!
1. Skjorta och topp från Vero Moda.
2. Söta klänningar från Gina Tricot.
3. Bra handdukshängare från Ikea.

Vad tycks om att mina tår kom med på första bilden. Vilken mästerfotograf man é!! Noooooot!!!!
Nu vet Ni i alla fall hur mitt nya tånagellack ser ut. *skratt*

Fortsatt trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0