Onsdag!!

Lämnade Isabell på dagis som vanligt. Hemma hade jag och Matilda bara en lat dag. Jag vet inte vad jag ska göra med min trötthet, hoppas att den släpper snart!!! Innan jag hämtade Isabell på dagis stack jag och Matilda och bytte Isabells bubbelpistol. När vi kom hem från dagis så blev det fika på altanen med 1000 bubblor farande överallt, Isabell tyckte med andra ord att det var jätteskojigt med sin nya bubbelpistol. Sen blev det en tur till kullarna innan middagslagning. Middagslagning och middagslagning, djupfryst potatisgratäng och kassler så det var bara att hälla ihop i en gratängform, på med lite ost och in i ugnen. Gott fast det var latmat!!


Så här fint é vårt Magnoliaträd nu!!

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0