Söndag!!

Idag fick jag sova länge. Men jag va ändå trött, kändes som om jag hade varit ute hela natten och festat. Va bara inne och slappade hela förmiddagen. Rikard kom en runda på kaffebesök. Efter två gick vi ut i det fina vädert. Robban la ut lite gräs som vi fick av grannen. Jag fick äran att plocka maskroser på gräsmattan, fast det var lite lagom roligt terapiarbete!! Va ute till klockan 17.00 då det var dags att käka middag. Isabell va så trött och hungrig att hon bara satt rätt upp och ner och grät, stackars flicka det é inte lätta att ha fest med kompisar till klockan 22.00. Till middag blev det rester sedan igår. Sen var det dags för barnen att bada, det fixade som vanligt Robban medan jag gjorde i ordning i köket. Efter bad var det till att kamma Isabell, borsta tänderna på med jamisen och raka vägen till sängen. EN SÅN TRÖTT FLICKA!!

Nu sover båda mina flickor och jag skall inta horisontallläge i soffan och titta på tv (bakom mina ögonlock *skratt*)!!!

Ses här imorgon, jag lovar att jag skall (försöka) skriva varje dag!!


Visst har vi fin öppenspis i storarummet??!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0