Söndag!

Inte riktigt up to date men men här kommer söndagen i alla fall. Farmor kom och hämtade Isabell på förmiddagen dom skulle gå och plocka vitsippor i skogen här i påarp. Jag och Robban passade på att åka till Citygross och veckohandla, tråkigt men ett måste!!

Förmiddagen bjöd på riktigt kallt väder men solen kom fram vid ett tiden då det blev riktigt fint väder. Det var skönt för kl 17.00 var det dags att gratulera min pappa som fyllade år igår (lördag) hurra, hurra hurra! Vi var bjudna på middag på pumphuset restaurang i Borstahusen. Jättemysig restaurang med fin utsikt. Man hade inte fått samma känsla om det varit dåligt väder ute. Jag åt en väldigt god hamburgartallrik. Tack snälla pappa för god middag. Isabell hade jätteroligt med sina kusiner Felix och Lukas hon bara älskar att leka med dom. Tack Felix för att du höll rätt på henne :-). 

Man e ingen van bloggare ännu för jag glömde såklart ta bilder!! Men kolla in deras hemsida. http://www.pumphuset.net


Så här  fin/cool va Isabell på "kalaset" i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0