Tisdag!

Idag har jag och Isabell varit på Öron-näsa-hals. Vi går dit 2 ggr per år eftersom hon  har rör i öronen eller i alla fall hade, doktorn tog ut det vänstra då det låg löst i örongången. Hoppas nu att öroninflammationerna inte kommer tillbaka!!!! Fast han tror att de gör det då hon hade vätska bakom trumhinnan, han trodde att vi nog fick sätta in nya rör. Skall få en ny tid i slutet av juni, får höra vad han säger då.

Efter ÖNH så lämnade jag Isabell på dagis, hon har längtat så efter sin pojkvän Jonathan (han var ledig förra veckan). Sen körde jag och hämtade Matilda hos farmor och farfar, dom hjälpte mig att passa henne när jag var på ÖNH med Isabell. Tack för hjälpen och den goda frukosten. Farmor tycker jag slarvar med maten så hon passar på att fodra mig när jag é där :-).

Idag gav jag Matilda 8 månadersmat (kalops) och för första gången så tyckte hon om maten. Sååååå skönt hoppas att detta håller i sig så vi slipper detta middagskrig som vi har haft de senaste månaderna!! 

När jag och barnen fikat skulle vi ut och blåsa såpbubblor med Isabells nya såpbubbelpistol som vi var  och köpte idag. Tror Ni att skitet fungerade!!!!! Nä nä så klart inte. Det är nästan varje gång man köper något nu för tiden som det är fel på när man kommer hem, man börjar ju så smått att lacka ur på detta!!! Isabell blev såklart jätteledsen, hon hade liksom sett fram emot att få sjuta bubblor! På kvällen var det dags för rutiner igen, middagslagning, disk, lek med pappa osv. Nu ligger mina gullungar och sover och jag kollar Desperate houswives Go kväll!!


Det fick bli blåsbubblor emanuell!!                              Lilla Matilda gillar att titta på bubblorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0