Torsdag!!!

När jag lämnat Isabell på dagis så tog jag rycket och städade ovanvåningen. Känns skönt nu när det är gjort. Nedervåningen får jag ta imorgon, man hinner inte så mycket på 4 timmar. Matilda fick köttbullar och grönsaker till middag idag och det gillades starkt, det e så skönt att hon äter middagen nu!!!!!!!! När Matilda ätit somnade jag henne och tänkte att jag skulle äta, men jag hade tittat fel på klockan på en hel timme så klockan var dags att hämta Isabell och Tildisen som precis hade somnat. Tur att vi har farmor så nära boende och hon va hemma så hon kunde komma hit och titta till henne när jag stack och hämtade Isabell. Matilda har nämligen inte sovit så gott i natt för min lilla tjej är tvärförkyld, därför tyckte jag att det var synd att väcka henne igen. 

När jag hämtat Isabell bjöd farmor med oss hem på fika, det ville såklart Isabell så att så fick det bli. När vi fikat stack jag och barnen till lekplatsen på Flybjärsvägen och sen till kullarna. Jag tycker så synd om Isabell, inte ett enda barn på någon lekplats. Vi var ändå ute i 1,5 timme. Barn på lekplatser efterlyses!!


E dom inte söta i sina Hello Kitty hattar?!

När Robban kom hem blev det grillning. Ja här grillas det så det slår härliga till. Det märks att vi aldrig har bott så vi har kunnat grilla innan :-). Men e det varmt och soligt ute så tillhör det liksom att grilla. Man får passa på medans det är fint väder, innan man vet ordet av det kan det fina vädert vara borta men vi får hoppas på en fin sommar!!!!!!

Nu ligger båda kidsen och sover och jag skall lägga mig på soffelocket och titta på tv, ja ja vi vet alla hur det slutar men det är ialla fall min avsikt :-).

Ses imorgon!!!! Kramizar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0