Fredag, Lördag och Söndag!!

Va bara hemma hela helgen. Bara och bara Robban och vår ryggranne slet som djur med att bort 15 äppelträd och 1 plommonträd för att istället sätta tujor. Pappa hade ordnat ett jordborr men det gick sönder med det samma så det va inte till någon hjälp. Resultatet blev i alla fall skit bra!! Jag och barnen roade oss med att gå på promenader, leka på gräsmattan och störa farmor och farfar.

På fredag kväll var vi hemma hos Robbans bror och käkade jättegod middag och spelade spel. Farmor och farfar passade Isabell och Matilda. Isabell sov över men vi hämtade Matilda vid 24.00 tiden.  Tack för en trevlig kväll Rikard!!!

Lördag eftermiddag var vi och handlade på Citygross. På kvällen kom farfar och satte upp lite skydd för källartrappen så att barnen inte skall ramla ner. Det blev jättesnyggt. Farmor och farfar stannade kvar och grillade med oss.

Söndagen gjorde vi inte mycket. Jag städade på förmiddagen. Sen kom mormor och hälsade på. Vi gick på leke medans Robban deklarerade. Går smidigt nu för tiden. Jag bara skickade ett sms. När mamma hade kört hem gick vi till farmor och farfar en stund, Robban blev klippt. Blev riktigt snyggt, han har sett ut som en slashas länge nu!! Sen hem och käkade pizza. E lite trött på grillad korv nu.

Nu sover båda barnen och äntligen har jag fixat bloggen. Det har börjat regna nu, bra för växtligheten men det tråkiga är ju att det aldrig slutar regna igen när det väl har börjat. Hoppas att det blir fint  väder snart igen!!!!!!

Nu skall jag kolla på tv 1 timme sen är det natti natti!!! Ses snart igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0