Måndag igen!!

Matilda sov till 7.30 idag, skööööööönt, Isabell sov lite längre. Sen va det snabba ryck här hemma, jag klädde mig och Matilda innan Isabell kom upp, när vi var klara hämtade jag Isabell och klädde henne när hon satt och kissade. Sen ner och gav kidsen frukost, mamma J får vänta tills jag kommer hem igen. När jag lämnat Isabell lämnade jag tillbaka jordborret som vi hade lånat, när detta var gjort körde jag raka vägen hem och käkade frukost. Körde en maskin tvätt och bäddade sängarna sen var det lek och bus, Matilda é på så god väg att börja krypa, det är bara det där lilla våga steget kvar.

När jag hämtat Isabell körde vi hem och fikade. Sen blev det bakdax, har nämligen ägg som går ut om två dagar. Det blev två sockerkakor, tänkte att Isabell skall få bjuda på en av dem till sina kompisar på dagis i morgon. Till middag blev det omelett med stekt svamp och baccon i + stekta grönsaker sidan om, det blev faktiskt riktigt gott.


Bäst av allt é när man får slicka alla baktillbehör!! Glömde såklart ta foto på sockerkakan.
Det gick lite vilt till med ströbrödet så vi fick ta av tröjan, den va lite lätt smulig :-)

Nu sover tjejerna och jag sitter och skriver och tittar på Cityakuten samtidigt. Jag hade nog somnat om jag bara hade legat och tittat på tv :-), det gäller att vara fullt aktiv annars så zzzz....

Ses här i morgon (tror jag :-)). Kram på Er!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta Persson

Ni e duktiga,Isabell e säkert en hejare på att baka.Hoppas att hennes kompisar uppskattar den goda kakan som hon bakat..Puss på er moster Lotta..

2009-05-05 @ 09:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0