Onsdag!!

När jag lämnat Isabell på dagis skulle jag egentligen åka till Väla och köpa doppressent till söta lilla Vincent, men som vanligt va jag så trött att jag inte orkade. Jag körde istället till jobb och tog lite blodprover,  é säkert bara småbarns- / vårtrötthet men lika bra att kolla upp det. Efter vårdcentralen körde jag hem och käkade frukost, sen la jag och Matilda oss och sov en stund innan vi körde och hämtade Isabell på dagis. Matilda é trött och hängig idag.

När vi kom hem från dagis fika vi sen trädde jag och Isabell pärlor. Tog febern på Matilda och ja hon har feber. Sen ville Isabell kolla på tv så då passade jag på att laga middag, kokttorsk och koktpotatis med dillsås, mumsigt! Det va ett tag sedan vi åt fisk.

Jag trodde att Matildas feber berodde på att hon höll på att få tänder men när Isabell´s ögon såg dimmiga ut och hon var lite rödkindad tog jag hennes temp också och yes hon har också feber så där sprack tandteorin. E i alla fall tacksam att flickorna har feber samtidigt så att det inte går runt mellan dem som i julas.


En sjuk liten sessa...


Och en sjuk liten sessa till!!!

Kvällssysslorna gick okey. Tildisen ville inte ha hela sin välling men båda va lagda kl 20.00. Kvällens Gray´s anatomy var som vanligt bra. Sen decka jag. 

Hörs och störs!!! Kraaaaaaaaaaaaamiz!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0