Onsdag!

Isabell kom iväg på dagis som vanligt men fick stanna lite längre eftersom jag och Matilda skulle gå på den sista föräldrarträffen, fast vi skall fortsätta att träffas utanför BVC:s regim.

På kvällen träffade jag upp några arbetskamrater på jobb, där bjöds det på lite vin och cider. Vi skulle senare ner och bowla och käka texmexbuffé för att fira vår goa arbetskamrat Torun som fyllde 40.

 
Här har vi vår fina trädgård på jobb.
Bild 1: Hitåt sitter söta Annika, i grått vår födelsedagsgris Torun och med brillor coola Anette.
Bild 2: I vitt min sekreterarkompis Susanne och fräcka Anneli.

  
Bild 1: Gunnel och Födelsegrisen. Bild 2: Charlotte, Annika och Anette. Bild 3: Susanne och Gun.


Här har vi familjen Törnros :-). Min chef och hans dotter Micha (rätt stavat??)
Tack för en jätterolig kväll!!! Fast jag var sämst av alla :-)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0