Tisdag!!!!

Kom upp vid sju idag. Regn och grått ute, bläääääääääääää. Var é min sommmmmmar!!!!!!!!! Isabell kom iväg bra till dagis, gympa på tisdagar och det älskar hon så då går det snabbt på morronen. Jag och Tildisen va bara hemma och tog det lugnt. Tvättade en maskin tvätt till Rikard då Lena`s tvättmaskin gått sönder. 

Kakan Isabell hade med sig på dagis var uppskattad både av barnen och personalen :-), det blev kaka till både frukt och middag, När jag hämtat Isabell körde vi till mormor i Landskrona, Isabell stackarn trodde det va karuseller idag också, fick förklara att dom kommer tillbaka till midsommar.


Hos mormor var det lek och bus. Stackars mormor fick upp och nervänt hem på mindre än 3 minuter med två små busiga flickor på besök!!!

Va hemma igen vid halv sex då blev det dusch, tv och läggning vid åtta. Sen va min marktjäns över. Uggly Betty och Desperate houswives va på mitt schema!!!  Somna direkt efter D.H.

Ha det!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta Persson

Dom e sötare än socker dom där två!! Hoppas ni hade det trevligt.kram "L"

2009-05-07 @ 08:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0