Torsdag och snart helg igen!!

Har sovit typ ingenting i natt :-( så Robban var snäll och stannade hemma en extra timme så jag fick sova lite. Båda flickorna har haft hög feber i natt, Panodilen tog det inte + att Isabell har hostat.

Idag kom sotaren, som Isabell fick träffa eftersom hon inte var på dagis. 600 spänn och vad tog det, typ 10 minuter, men men det måste ju göras och nu é det fullt tryck på köksfläkten igen.

 

1. Synd att sotarna inte é klädda som på bilden längre!
2. Sotaren på vårt tak!!

Annars har det inte hänt vidare mycket idag med mina sjuka flickor. Mycket titta på tv, lite bus. Ingen av tjejerna har varit direkt sugna på att äta så det fick bli välling hela dagen idag. È glad att Isabell fortfarande tycker om sin välling, mycket näring i. 

  
Bild 1&2: Isabell frös lite och tyckte det va bäst att ta på sig :-)
Bild 3: Liten sjuk sötnos!!

Stekte köttbullar, kokte potatis och gjorde god brunsås med svamp i till middag. Efter middagen tog jag mig ett varmt gott bad, skönt att mjuka upp sig lite, första gången sedan vi flyttade hit som jag badar. Sen var det välling och läggningsrutiner. Jag somnde ganska så snabbt på soffan. Men fick inte sova länge förrän Isabell vaknade med värsta hostan. Stackars flicka!!

Ha det!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0